برگزاری جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درانستیتو و دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی

صبح امروز 1 آذر 1400 جلسه هیات رییسه دانشگاه در محل دفتر ریاست دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی برگزار شد.

در این جلسه، آقای دکتر زالی با بیان این موضوع که دانشگاه آمادگی کامل برای حمایت از طرح ها و پروژه های ملی و کشوری کوچک و بزرگ را در حوزه غذا و تغذیه دارد، افزود؛ انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور باید در فضای گفتمانی امروز به عنوان یک مرجع در کل کشور جایگاهی فرا دستی و شناخته شده داشته باشد و باید با تبیین یک استراتژی محکم کوتاه و بلند مدت در این مسیر قرار گیرد.

ایشان یاد آور شد: ارتباط روز افزون محیط علمی انستیتو با بخش صنعت و استفاده ازظرفیت های بخش خصوصی، رایزنی با نهاد ها، سازمان ها و وزارت خانه های مرتبط، گامی موثر در راه مرتفع شدن مشکلات و موانع و رشد و ارتقای فعالیت های انستیتو می باشد.

ایشان  همچنین هدف از تشکیل هیات رییسه در مراکز را ایجاد اتصال بین دستگاهی و تسریع در انجام امور به صورت عملیاتی دانست.

 در این جلسه دکتر سید امیر محمد مرتضویان، ریاست انستیتو و دانشکده، ضمن خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از برنامه های مختلف اجرایی و در دست اقدام، در حوزه های آموزشی،‍ پژوهشی، مالی، اداری و فرهنگی، ارایه و معاونین مجموعه نیز به بیان درخواست ها پرداختند.

 در پایان آقای دکتر زالی و هیات همراه از قسمت های مختلف مجموعه ازجمله آزمایشگاه ها، کتابخانه، سایت کامپیوتر، تالار دانشجو، کمیته تحقیقات دانشجویی، کلاس های آموزشی و نمازخانه بازدید به عمل اوردند.

فهرست