ارتقای سرکار خانم دکتر فاطمه محمدی نصرآبادی عضو هیات علمی گروه تحقیقات سیاستگذاری و برنامه ریزی غذا و تغذیه را به مرتبه دانشیاری تبریک عرض می نمائیم.
عضو هیات علمی گروه تغذیه بالینی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: مصرف پروتئین در ایام نقاهت کووید-19 در هر وعده غذایی ضروری است
عضو هیات علمی گروه تغذیه بالینی رژیم درمانی دانشکده تغذیه عنوان کرد؛ پیشگیری از ابتلا به کرونا با رعایت اصول تغذیه مناسب
در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور؛ اولین جلسه کارگروه تدوین برنامه ملی کاهش اسید چرب ترانس در مواد غذایی برگزار شد
در نشست خبری تازه های غذا، تغذیه و کرونا عنوان شد: با استفاده از مواد غذایی غیر صنعتی شانس انتقال کرونا افزایش می یابد
از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور؛ تقدیر از مدیر مسؤل و اعضای تحریریه مجله دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی
انتصاب مدیر گروه جدید تحقیقات تغذیه و گروه سیاستگذاری و برنامه ریزی غذا و تغذیه دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی