امضای تفاهم نامه همکاری مشترک

به گزارش روابط عمومی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین “انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور” و “گروه صنعتی و پژوهشی زر” در تاریخ چهارشنبه 24 شهریور ماه برگزار شد.

در این تفاهم نامه همکاری مشترک در امور آموزشی، پژوهشی یا فناوری، طراحی، تولید و فروش محصولات غذایی مشترک، استفاده از خدمات مشاوره ای تغذیه، انجام تحقیقات کارآزمایی بالینی و همکاری در همایش ها و کنگره ها مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

در این جلسه دکتر امینی قائم مقام و عضو هیات مدیره گروه زر با تاکید بر هدف ایجاد توسعه پایدار در صنعت غذا، ابراز امیدواری کرد از ظرفیت های مشترکی که در طرفین وجود دارد برای نیل به ایفای نقش مسوولیت اجتماعی استفاده شود.
در ادامه دکتر مرتضویان، رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور بر چاپ و نشر مقالات علمی مشترک، تالیف و ترجمه کتاب های تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت های شرکت تاکید کردند و در ادامه خواستار راه اندازی و استقرار دفتر کار شرکت زر در محل پایلوت و استقرار دستگاه ها و تجهیزات تولیدی به منظور کارآموزی و به کار گیری توانایی دانشجویان شدند.

همچنین در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک، بازدید چند ساعته از مراحل ساخت فاز های جدید خط تولید و تجهیزات و امکانات مجموعه زر انجام شد.

فهرست