دکتر امام هادی : نگاه یک جانبه و حقوقی به دانشجو به تنهایی کافی نیست

 

 

 

 دکتر محمد علی امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم معارفه معاون جدید دانشجوی و فرهنگی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی گفت: بنده به دکتر میرزای رزاز تبریک می گویم که جمع متحدی از افرادی با سابقه درخشان تشکیل دادند که نوید اتفاقات خوب را می دهد.

به گزارش روابط عمومی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور وی افزود: معتقدم ایده های نو و به ثمر رساندن آنها بسیار حائز اهمیت است چرا که موجب تغییرات چشمگیری می شود.

وی تصریح کرد: معاونت دانشجویی معاونت جذابی است چرا که نه ارتباطی با بیمار دارد ونه با اعضای هیئت علمی، ضروری است اساتید بیشتر با این معاونت آشنا شوند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: تمام معاونت ها دانشجو را از دیدگاه حقوقی می بینند نه شخصیتی، اما واقعیت این است که دانشجو یک شخصیت و فکری دارد که باید خودش را نشان دهد.

دکتر امام هادی افزود: دانشکده تغذیه اساس و شالوده محکمی دارد از نظر تحقیقاتی هم بسیار پیشرفت کرده اما بنده در حال تلاش هستم تا گروه دانشجویی بتوانند به تنهایی و بدون استاد کار تحقیقاتی را انجام دهند چرا که دانشجو احساس غرور و شخصیت می کند و چه بسا موجب تقویت انگیره هم می شود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اظهار کرد: اولویت ما در این معاونت این است که به شخصیت افراد اهمیت دهیم و  اول از همه یک محیط سرشار از امنیت، مودت و نشاط برای دانشجو فراهم کنیم. زنگ فرهنگ باید برای دانشجو یک محیط دوست داشتنی تبدیل شود به طوریکه با انگیزه فراوان برای ورود به دانشگاه از منزل خارج شود و اطمینان حاصل کند که دانشگاه نه تنها باعث ارتقاء علمی بلکه موجب ارتقاء شخصیت فرهنگی و اجتماعی هم می شود.

دکتر امام هادی خاطرنشان کرد، از همینجا اعلام میکنم از برنامه های جدید استقبال و حمایت میکنم. خواستار توجه ویژه به کانون ها و تشکل های دانشجویی هستم چرا که بسیاری از دانشجوها صاحب استعدادهای بسیار عالی هستند.

شایان ذکر است در خاتمه جلسه حکم دکتر سارا سهراب وندی توسط دکتر امام هادی بعنوان سرپرست جدید معاون دانشجویی و فرهنگی به وی اهداء شد.

فهرست