پیام تسلیت رئیس انستیتو و دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی به مناسبت درگذشت جناب آقای دکتر حبیب اله پیروی

پیام تسلیت رئیس انستیتو

 

انالله و انا الیه راجعون

نیمه شب دیشب به علت ابتلاء به کرونا،  روح بلند و آسمانی استاد دکتر حبیب اله پیروی، استاد وارسته اخلاق و معرفت، خداشناس و خدا ترس واقعی، که انصافا دوستدار و حبیب خدا بود به جایگاه اصلی، معنوی و ملکوتی عرش الهی پر کشید. دکتر حبیب اله پیروی محبوب قلوب همه دوستان و همکاران و جامعه پزشکی بود. مثل آب، زلال و شفاف بود و می درخشید و بدون هیچ ملاحظه کاری سیاسی و اجتماعی همه عمر شریف خود را صرف خدمت به مردم کشورش نمود و توانست منشاء اثرات خیر ارزنده ای باشد که یقینا ذخیره آخرتش خواهد بود. بیش از بیست سال افتخار شاگردی استاد را داشتم و از نزدیک با زوایای اخلاقی و روحی شان آشنا بودم و درس ها از او آموختم. صداقت، پاکی، ایمان و ارادت به قرآن و اهل بیت همه وجودش را پر کرده بود.

در کار علمی و تخصصی خود بی نظیر بود و برای درمان و جراحی بیماران بی بضاعت همیشه پیشگام و داوطلب بود.

دقایقی قبل از لوله گذاری در بیمارستان خواستند که همه دوستان و آشنایان او را حلال کنند که حسب وظیفه به اطلاع عزیزان می رسانم.

استاد عزیزم در پیشگاه خداوند منان همگی مان شهادت می دهیم که جز خوبی و پاکی هیچ چیزی از تو ندیده ایم و می دانیم مصداق بارز آیه: “یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی” هستی این ضایعه بزرگ را به همه دانشگاهیان و جامعه خدوم پزشکی که این روزها لباس مدافع سلامت مردم را به تن دارند و نیز به خانواده محترم استاد، سرکار خانم دکتر نیرومنش و فرزندان برومندشان تسلیت عرض نموده. از خداوند متعال برایشان آرزوی صبر و برای استاد آرزوی علو درجات را خواستارم.

 

                                 دکتر جلال الدین میرزای رزاز

                                  رییس انستیتو و دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی

فهرست